Golfclub 't Jagerspaadje

Golfclub 't Jagerspaadje is een besloten ledenclub, telt maximaal 400 leden en is een van de voordeligste golfverenigingen in de regio. Zij biedt haar leden een gevarieerd programma aan activiteiten. Het hele jaar door worden wedstrijden georganiseerd, zowel op weekdagen als tijdens het weekend, en dit voor alle categorieën spelers, van beginners tot gevorderden. Wedstrijden dienen ook om de onderlinge band tussen de leden te versterken. Naast leden zijn alleen geïntroduceerde bezoekers welkom. Een proeflidmaatschap behoort tot de mogelijkheden. Aanmelden, kan via de website.

Gedurende het hele jaar kan op alle dagen gegolft worden, maar in het veldkorfbalseizoen kan dat niet op zaterdag en niet op dinsdag- en donderdagavond. Een deel van de golfbaan wordt dan door korfbalvereniging De Corvers gebruikt. Het korfbalseizoen loopt van half maart tot eind mei en van half augustus tot eind oktober.

Bezoekadres Beresteinseweg 150
1217TM Hilversum