Groenzorg Norg

Groenzorg Norg is opgesplitst in twee soorten dagbesteding:

• De Dagbesteding: De Dagbesteding is een samenwerkingsverband met het Bewegingscentrum Norg. Zij hebben de ruimte, wij de cliënten. Een ideale combinatie om de perfecte dagbesteding te kunnen verlenen aan mensen met Parkinson, Alzheimer, CVA, MS, mensen die een hersenbloeding hebben gehad, enz. enz.. Cliënten worden thuis opgehaald en vanaf 9.00 uur naar het Bewegingscentrum Norg gebracht. Hier is een huiskamer waar de meeste activiteiten plaatsvinden. Naast de diverse activiteiten wordt er om 12.00 uur een broodmaaltijd verzorgt. ’s Middags wordt men vanaf 16.00 uur weer naar huis gebracht.
  • De Zorgkwekerij en de Zorghovenier: In het centrum van Norg is de zorgkwekerij van Groenzorg Norg gevestigd. Op deze plek bieden wij ruimte aan zorgkwekers om mee te helpen met verschillende werkzaamheden. Onze zorgkwekers hebben verstandelijk en/of lichamelijke beperkingen of een psychische aandoeningen. Ook is er de mogelijkheid om bij ons te re-integreren om daarna weer een baan te vinden. Wij hebben deskundige begeleiding waar maximaal vijf zorgkwekers op één begeleider werken. Dit zorgt ervoor de belangrijkste mensen op ons bedrijf voldoende aandacht krijgen. De Zorghovenier gaat onder begeleiding helpen met het onderhoud van tuinen in Norg en omgeving.

Kijk op de website voor meer informatie.

autistische stoornis | dementie | lichamelijke beperking | niet aangeboren hersenletsel | psychische problemen | verstandelijke beperking
Aa en Hunze | Assen | Midden-Drenthe | Noordenveld | Tynaarlo
Bezoekadres Zorgkwekerij
Pompstraat 35