Gymclub Vlodrop

Gymnastiekvereniging Vlodrop is een groeiende sportvereniging voor jong en oud. De leden zijn afkomstig van Vlodrop, maar ook van verscheidene omliggende dorpen. Nieuwe leden blijven welkom.

De activiteiten binnen de vereniging zijn divers. Bij de jeugd gaat het om het turnen. In verschillende niveaus en verschillende leeftijdsgroepen wordt onder deskundige leiding getraind om de verschillende aspecten van het turnen onder de knie te krijgen. Vooral de selectiegroep is uitgegroeid tot een groepje wat qua niveau goed mee kan draaien in Limburg. Maar natuurlijk komt het plezier in het turnen op de eerste plaats.

Bij de volwassenen leden gaat het vooral om sport en spel. Onder deskundige leiding wordt door een herengroep en damesgroep flinke lichamelijke inspanning geleverd door middel van verschillende teamsporten. Daarnaast is ook gezelligheid en sociale verbondenheid een belangrijk aspect van de activiteiten

Bezoekadres de Roerhal
Angsterweg 8