Handjehelpen

Handjehelpen gelooft in een samenleving waar iedereen mee kan doen en waar mensen zich voor elkaar inzetten. Daarom ondersteunen zij mensen die dat niet vanzelfsprekend kunnen, want iedereen heeft af en toe een steuntje in de rug nodig. Dat doen zij door een passende koppeling te maken tussen mensen die wat extra hulp kunnen gebruiken en mensen die hun maatschappelijke betrokkenheid willen omzetten in daden. Zij zijn ervan overtuigd dat hulpvrager en vrijwilligers zo elkaar kunnen versterken en elkaar extra kansen kunnen bieden om zinvol te participeren in de samenleving.

Handjehelpen zorgt voor een passende koppeling tussen hulpvrager en een vrijwilliger of stagiaire. Het uitgangspunt is altijd de behoefte van de hulpvrager. Talloze kinderen en volwassenen met een lichamelijke -, verstandelijke - of sociale beperking, een chronische ziekte of psychische stoornis of gedrag dat om extra zorg en aandacht vraagt - en hun mantelzorgers- worden inmiddels op deze praktische manier ondersteund.

Iedereen is welkom om zich aan te melden met een hulpvraag of als vrijwilliger. Een telefoontje is genoeg om een intakegesprek te regelen, een indicatiestelling of doorverwijzing is niet nodig.

Marieke Dijkstra 030 3039505
Marieke Dijkstra 06 83596578 (mobiel nummer met voicemail)
Website www.handjehelpen.nl