Harmonievereniging Barendrecht

'Harmonievereniging Barendrecht' is in 1921 opgericht. De vereniging telt momenteel ca. 380 leden, te weten 80 koorleden en 300 muzikanten, waarvan I/3 beneden de 18 jaar.

Het is voor iedere inwoner van Barendrecht en daarbuiten mogelijk om lid te worden van Harmonievereniging Barendrecht. Men moet wel enige muzikale ambities hebben en beschikken over vrije tijd en doorzettingsvermogen. Een instrument (leren) bespelen vergt tijd en moeite.

Harmonievereniging Barendrecht biedt een groot aantal verschillende orkesten, groepen en opleidingen zoals bijvoorbeeld: Opstap-, Leerlingen- en JeugdOrkest, Jongerenorkest B'tween, AspirantenOrkest (volwassenen) BeginnersOrkest en Beginnersgroep Slagwerk Volwassenen, DagOrkest, HarmonieOrkest, Slagwerkgroep Adrumaline, JuniorSlagwerkgroep, Big Band en een MeezingKoor.

Tevens voor de jongste jeugd: Muziek voor Peuters (2-3 jaar), Muziek voor Kleuters (4-6 jaar), MuziekKids/AMV, BlokfluitKids, SlagwerkKids vanaf 6 jaar en een groep vanaf 8 jaar en een opleiding voor beginners op alle instrumenten vanaf 9 jaar.

Aanmelden kan via de website, per e-mail of telefonisch.

Bezoekadres `t Trefpunt
Dr. Kuyperstraat 4
2991GB Barendrecht
Postadres Trompstraat 13