Herstelhotel Hoogeveen

Het Herstelhotel is gevestigd in een eigen vleugel van het Jannes van der Sleedenhuis De Kaap aan Het Haagje in Hoogeveen. Gasten van het Herstelhotel kunnen van alle voorzieningen in het Jannes van der Sleedenhuis De Kaap gebruik maken.

Het Herstelhotel biedt een rustige en gastvrije omgeving waarin samen met u gewerkt wordt aan terugkeer naar huis. Naast een team van actieve vrijwilligers is er een vast verpleegkundig zorgteam dat u de nodige persoonlijke verzorging en verpleging biedt. Daarnaast wordt er behandeling geboden. Er zijn verschillende redenen om tijdelijk in het Herstelhotel Hoogeveen te verblijven:

• In het Herstelhotel kunnen mensen terecht waarvan de mantelzorg de nodige zorg tijdelijk even niet kan bieden
  • Wanneer iemand na ziekenhuisopname nog niet sterk genoeg is om naar huis te gaan
  • In plaats van een opname in het ziekenhuis, bijvoorbeeld ter observatie of instellen medicatie etc.
  • Als mensen zich thuis tijdelijk niet zelfstandig kunnen redden als gevolg van ziekte of omdat ze moeten herstellen van een ziekte of een medische ingreep.

Hoogeveen
Bezoekadres Het Haagje 85