Het Duet - Basisonderwijs en Kinderopvang

Integraal Kindcentrum het DUET biedt onderwijs en opvang aan kinderen in de leeftijd van 0 tot 12 jaar.
Het onderwijs wordt verzorgd door de Stichting ICBO. ICBO is een stichting voor Interconfessioneel Onderwijs, waartoe de Kwikstaart, de Vuurvogel en het Duet behoren. De stichting is ontstaan uit een fusie tussen een rooms-katholiek en een protestants-christelijk schoolbestuur. Beide geloofsrichtingen komen samen in het interconfessionele karakter van onze scholen. We werken dus vanuit een algemeen christelijke identiteit en dat noemen we dan interconfessioneel. De identiteit wordt iedere dag gevormd door de mensen die verbonden zijn aan de school; leerkrachten, leerlingen en ouders. Samen vormen wij de school als een waardengemeenschap.
De opvang wordt verzorgd doorSolidoe en omvat een kinderdagverblijf, peuteropvang en buitenschoolse opvang.
De professionals voor opvang en onderwijs binnen het Duet vormen samen één team en werken zo aan een doorgaande lijn en één pedagogisch klimaat.

0 tot 12 jaar
Bezoekadres Prinses Christinalaan 120