Bindkracht10 - locatie Dukenburg

Bindkracht10 is een welzijnsorganisatie voor alle mensen in Nijmegen. Al meer dan 50 jaar zetten wij ons in voor de mensen van Nijmegen. Je kent ons onder andere van hulp bij geldzaken, opvoedondersteuning, Stips, opbouwwerk, jongerenwerk, activiteitenpleinen en tientallen andere diensten en projecten.

Wat doen wij?
We zijn er voor kinderen en jongeren die zich willen ontwikkelen. En voor ouders die vragen hebben over opvoeding. We helpen bewoners die een goed idee hebben voor de wijk die uit te voeren. Ook kun je alle vragen stelen die je kan hebben over brieven, regeling of formulieren. Bijvoorbeeld over wonen. Heb je zorgen over geld of schulden? Onze experts pakken het samen met je aan.

Hoe doen we dat?
We leggen verbanden tussen mensen en met andere organisaties. We nemen barrières weg, helpen drempels en verschillen te verkleinen. We signaleren waar het mis kan gaan en reageren daarop.

We zijn er voor iedereen, maar hebben extra aandacht voor mensen met weinig sociale contacten, een klein netwerk of die in een lastige situatie zitten. We maken deel uit van de plek waar mensen wonen. Op straat, in de wijk, online of in de stad.

Bezoekadres Meijhorst 7039
6537EP Nijmegen