Het Zal Werken - www.hetzalwerken.nl

Uitvindersbrigade 'Het Zal Werken!' is een klussendienst van vrijwilligers die te hulp schieten om obstakels weg te nemen voor mensen die door leeftijd of lichamelijke beperkingen tegen praktische problemen aanlopen bij alledaagse handelingen. Kleine obstakels kunnen dan grote gevolgen hebben voor bijvoorbeeld de indeling van je dag of voor je mobiliteit. Door deze obstakels weg te nemen en oplossingen te bieden, wil de organisatie helpen het leven te veraangenamen en zelfredzaamheid te bevorderen.

'Het Zal Werken!' verricht kleine aanpassingen in woningen zoals het monteren van wandbeugels, het wegwerken van drempels, het maken van opritten of het plaatsen van verhoogde toiletpotten. 'Het Zal Werken!' houdt ook rollatorspreekuren in verzorgingshuizen, waarin rollators gecontroleerd en zonodig gerepareerd worden. Als bestaande hulpmiddelen niet voldoen, bedenkt en maakt 'Het Zal Werken!' nieuwe oplossingen.

Website www.hetzalwerken.nl
Dhr. D. Lohuis