ZorgLandgoed Donderen - Zorg (en Recreatie) (De Zorg van Toen)

Op Zorglandgoed Donderen wordt hoofdzakelijk zorg aangeboden voor mensen die willen komen ter overbrugging of willen komen wonen met zorg. In goed overleg wordt gekeken hoe de begeleiding aangepast kan worden naar de zorgvraag. Het is altijd mogelijk om contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.

Wie kunnen terecht op ZorgLandgoed Donderen?

• Ouderen (met of zonder dementie)
  • Mensen die in een sociaal isolement zijn geraakt
  • Personen die behoefte hebben aan een andere omgeving

Waar?

In de kop van Drenthe ligt ZorgLandgoed Donderen, centraal tussen Groningen en Assen, en de volgende locatie waar wij onze missie Een miljoen ouderen een gelukkige oude dag bezorgen waar maken. Vanuit onze visie dat de zorg weer over mensen hoort te gaan, bieden wij op deze prachtige plek in Donderen niet alleen zorg gericht op de mogelijkheden en wensen van de bewoners maar brengen we de zorg ook terug naar de oorsprong en dat is zorgen voor elkaar. Warme zorg vanuit aandacht en net dat beetje extra.

Het Landgoed van 5 hectare ligt op een rustige plek midden in de natuur. Door de combinatie sfeer, genieten, samenkomen, ontzorgen en de gastvrijheid van dit Landgoed ontstaat een unieke woon- & leef setting! Naast de drie sfeervolle huiskamers beschikt Landgoed Donderen over 18 comfortabele kamers die geschikt zijn voor ouderen die zowel tijdelijk als permanent bij ons verblijven. Een sfeervolle en warme zorglocatie waar u zich, zowel binnen als buiten, snel thuis zult voelen.

blind/slechtziend | dementie | doof/slechthorend | lichamelijke beperking | niet aangeboren hersenletsel | psychische problemen | verstandelijke beperking
Bezoekadres Norgerweg 207
9497TC Donderen