Hospice De Reggestroom

Hospice De Reggestroom is bedoeld voor mensen die medisch uitbehandeld zijn en die om verschillende redenen niet meer thuis verpleegd kunnen worden. Het is een plek waar mensen zich veilig en welkom voelen. In Hospice De Reggestroom wordt gastvrijheid, begeleiding en goede verzorging gegeven, zodat mensen hun leven waardig kunnen afsluiten. Ook de begeleiding van de naasten is een taak van het Hospice.

Hospice De Reggestroom heeft een algemene signatuur. De zorg richt zich op alle mensen ongeacht hun levensovertuiging. In Hospice De Reggestroom werken ongeveer 100 vrijwilligers, ondersteund en begeleid door twee coordinatoren. Indien mogelijk is de medische begeleiding in handen van de eigen huisarts. Ook de geindiceerde thuiszorg gaat in principe mee naar de hospice. Hospice De Reggestroom richt zich in eerste instantie op mensen die wonen in het verzorgingsgebied van de gemeenten Rijssen-Holten, Wierden, Enter en directe omgeving.

Bezoekadres Groeneweg 5
7461RA Rijssen
Telefoon 010 3200789
Website www.hospicedereggestroom.nl