Huis van Verhalen

Het Huis van Verhalen is ontstaan na de vuurwerkramp van mei 2000. Het wil er zijn voor alle mensen, niet alleen voor degenen in de wijk Roombeek en niet alleen voor de slachtoffers van de ramp.

Er vinden de volgende activiteiten plaats:

• inloopmiddagen
  • buurtmaaltijd
  • themaochtenden of -middagen
  • bloemschikken
  • cursussen
  • rondleidingen in de wijk Roombeek

Alle activiteiten zijn gericht op ontmoeting en het luisteren naar elkaars verhaal. Hiermee proberen ze een bijdrage te leveren aan de leefbaarheid in de wijk en, in de eerste plaats, aan het welbevinden van mensen in deze wijk, maar ook voor hen die buiten de wijk wonen. De gastvrouwen en gastheren zijn aanwezig dinsdag- t/m vrijdagmiddag van 13.30 tot 16.00 uur.

De buurtmaaltijd is op maandagavond vanaf 18.00 uur. Opgeven kan vóór maandagmiddag 12.00 uur per e-mail: openbuurtmaaltijd@gmail.com (graag naam en telefoonnummer vermelden) of telefonisch: 053 - 431 62 88.

Huis van Verhalen is een zelfstandige stichting, dus geen gemeentelijke instelling en niet verbonden aan een bepaalde levenswijze of religie. Zij bestaan van giften, fondsen en de opbrengst van rondleidingen.

alle leeftijden
Bezoekadres Wijkvoorziening Prismare