Huisartsenpraktijk Ter Horst

De praktijk is elke werkdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur.

Tussen 12.00 en 13.00 hebben wij lunchpauze, graag uw begrip hiervoor. We zijn dan wel bereikbaar voor spoed.

Buiten deze kantoortijden kunt u in geval van spoed en zaken welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met de huisartsenpost.

Spreekuur op afspraak

Voor het spreekuur moet u altijd vooraf een afspraak maken. U kunt voor een afspraak de praktijk bellen tussen 8.00 en 17.00 uur, wilt u een afspraak voor dezelfde dag bel dan bij voorkeur voor 10.00 uur.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw klachten. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Meer tijd

Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, we kunnen er rekening mee houden in onze agenda.

Huisbezoek

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek afgelegd wordt. Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.

Uitslagen

Als de huisarts of praktijkverpleegkundige onderzoek aanvraagt, moet u zelf bellen voor de uitslag. Wij bellen u in principe niet, tenzij het spoedeisend is. U bent dus zelf verantwoordelijk voor het krijgen van een antwoord of uitslag van onderzoeken die bij u gedaan zijn.

Bezoekadres Vondellaan 77
3842EC Harderwijk
Nummer 1 0341 412613
Huisartsenpost 085 7737371 (Buiten kantoortijden)