Hulpdienst St. Maarten Heeze

De hulpdienst is een organisatie van vrijwilligers die hulp biedt van ondersteunende en praktische aard, meestal tijdelijk, aan iedereen in Heeze-Leende ongeacht leeftijd en levensovertuiging. De hulp is in principe kosteloos, eventuele onkosten worden vooraf besproken. Hulp kan zijn in de vorm van bijv. boodschappen doen/medicijnen halen, begeleiden naar ziekenhuis, formulieren invullen, etc.

Voor aanvragen kan er telefonisch contact worden opgenomen met de coördinatoren Ank Eichhorn (06 4653 3160) of Mieke van den Groenendaal (06 3137 7155).

Hulpdienst St. Maarten heeft ook een Klussendienst: zodra mensen ouder worden of alleen komen te staan of een handicap krijgen, komt er behoefte aan iemand, die af en toe eens een huis-, tuin- en keukenklus voor hem of haar doet.
Er geldt een eigen bijdrage van € 2,50 per half uur inclusief kleine materialen zoals schroeven, pluggen en spijkers. Verder betaalt u € 2,50 voor elk half uur meer tot een maximum van € 10,= . Een klus mag niet langer dan 2 uur duren.
Voor aanvragen kan er telefonisch contact worden opgenomen met de coördinator Tiny Broeren (06 3137 9101).

Koffieochtenden: op elke 1e en 3e vrijdag van de maand is een koffieochtend in de kantine van de korfbalvereniging aan de Ds. Kremerstraat 31. Naast gezellig koffiedrinken en met elkaar praten, kunnen er spellen gespeeld worden. De koffie is gratis.

Bezoekadres Saturnus 45
5591SC Heeze